پیش نمایش بازی Destiny | سفر به بی‌نهایت

پیش نمایش بازی Destiny | سفر به بی‌نهایت

| ۰۹:۴۶ دقیقه، ۲۲ تیر ۱۳۹۲ | خبر

 
استدیو Bungie در سال ۱۹۹۱ با همکاری الکس تروپین و جیسون جونز تأسیس شد و با ساخت عناوینی چون Marathon در میان مخاطبین دو دهه پیش شناخته شد و پس از آن نیز دست به طراحی چند عنوان دیگر زد، اما در این بین اتفاقی که بیشتر همه را تحت تأثیر قرار داد بازی Halo بود که در سال ۲۰۰۱ توسط این استدیو طراحی و به وسیله شرکت مایکروسافت عرضه گردید. هیلو زمانی منتشر شد که نسل اولیه کنسول Xbox به تازگی به بازار آمده بود و در آن سال به عنوان یک شگفتی برای مخاطبین این پلتفورم محسوب می‌شد. بعد از آن تاریخ نیز بانجی داستان این سری را ادامه داد و در سال ۲۰۰۷ به طور رسمی به شرکت مایکروسافت پیوست و این همکاری را تا ۲۰۱۰ با عنوان Halo Reach ادامه داد و تا آن زمان نیز سبب سرافرازی این کمپانی در نسل ششم و هفتم کنسول ها گشت اما این پایان کار این استدیو با مایکروسافت بود. با شروع دهه جدید بانجی نیز فصلی تازه را در میان بازیسازان شروع کرد و نگاه بسیاری از شرکت ها را نیز به خود جلب نمود ولی میان آن ها این اکتیویژن بود که فاتح قرارداد همکاری با این استدیو شد. اتحاد این دو از سال ۲۰۱۰ شروع شد و تا همین امسال نیز جزئیات امضا شده آن ها به صورت مخفیانه بود تا اینکه در فوریه اولین پروژه بانجی با اکتیویژن به نام Destiny معرفی شد.
نام این بازی در ابتدا به صورت یک رمز از قراردادی که بین بانجی و اکتیویژن بود شناخته می‌شد اما قبل از آن نیز زمزمه های ساخت آن در عناوینی چون هیلو ۳ شده بود. با شروع نمایشگاه E3 2013 نیز این عنوان در کنفرانس سونی برای اولین بار به نمایش در آمد و نسخه های پلی‌استیشن ۳ و کنسول نسل هشتم PS4 تأیید شد. این مسأله باعث تعجب بسیاری از مخاطبین مایکروسافت شد و سبب وجود نگرانی هایی برای آن ها به منظور عرضه این عنوان بر روی پلتفورم های مورد علاقه‌شان شد تا اینکه چندی پس از نمایش بازی نسخه های Xbox 360 و One هم توسط سازندگان تأیید شد، ولی هنوز خبری از ورژن PC بازی نیست.




هیچ

نظری درباره این مطلب ثبت نشده است